
Eju's bday celebration was a win for me. I manage to bake a cake for him and we celebrate together at setia tropika rest area. It was fun n lovely..
Since now i hv my own camera, we did record the celebration and im so hype and extra excited!

| mommy <3! |
| This is me and my mom..bile tengok muka mak, aku terfikir..mcm mane ade anak perempuan dalam dunia ni boleh sangat biadap dengan mak mereka.. Bagi aku, mak ni mcm keseluruhan hidup aku.. Kalau boleh nak bahagia kan dia sehabis mampu aku.. Ape lagi nak kurang ajar dengan mak sendiri... Bile tercakap kasar, aku akan menyesal besar sangat.. Mmg sgt2 menyesal. Ape lagi kalau menengking atau membahasakan diri aku KAU and AKU dengan mak.. Bagi aku, anak perempuan yang biadap dengan emak tak layak dipanggil anak perempuan, tak layak jd isteri and ibu kepada anaknya. Aku sangat marah kalau ade yang amek sikap acuh tak acuh dengan mak mereka.. sedih! Bile mak da menangis sbb anaknya sendiri, tahulah kau ape yang menunggu kau nnt.. For me, my mom is my life my everything. |